Kun hammassärky iskee, juurihoito voi olla pelastus. Monille potilaille ensimmäinen kysymys on usein liittyen toimenpiteen hintaan ja kestoon. IsoKarhun Hammas tarjoaa laadukasta juurihoitoa, jossa yhdistyvät ammattitaito, potilaan mukavuus ja kohtuulliset kustannukset.

Juurihoidon tarve syntyy, kun hampaan sisällä oleva hermo tulehtuu tai vaurioituu. Tämä voi johtua monista syistä, kuten syvästä reiästä, säröistä tai tapaturmasta. Oireina voi olla voimakasta kipua, herkistymistä kylmälle tai kuumalle sekä turvotusta. Juurihoito on usein ainoa keino pelastaa luonnollinen hammas ja estää infektion leviäminen.

Mitä juurihoito maksaa?

Juurihoidon hinta IsoKarhun Hammassa vaihtelee tapauskohtaisesti. Se riippuu monista tekijöistä, kuten hoidettavan hampaan sijainnista, juurikanavien määrästä ja mahdollisista komplikaatioista. Yksinkertaisemmat toimenpiteet ovat edullisempia, kun taas monimutkaisemmat hoidot voivat maksaa enemmän. Kuitenkin läpinäkyvyys hinnoittelussa on meille tärkeää, ja annamme aina kattavan kustannusarvion ennen hoidon aloittamista.

On tärkeää muistaa, että juurihoito on sijoitus omaan terveyteen. Se voi estää tulevaisuudessa tarpeen monille muille toimenpiteille, jotka voivat olla sekä kalliimpia että aikaa vievämpiä. Lisäksi kela-korvaukset voivat kattaa osan hoidon kustannuksista, joten muistathan tarkistaa oikeutesi korvauksiin.

Kuinka kauan juurihoito kestää?

Juurihoidon kesto IsoKarhun Hammassa riippuu monista tekijöistä, kuten hoidon monimutkaisuudesta ja hampaan tilasta. Yleensä yksi juurihoitokäynti kestää 1-2 tuntia, mutta joissakin tapauksissa tarvitaan useampi käynti. Meillä on käytössä viimeisintä teknologiaa, joka mahdollistaa tehokkaan ja nopean hoidon.

Potilaan toipuminen juurihoidon jälkeen on yksilöllistä, mutta useimmat palaavat normaaliin päivärytmiin jo seuraavana päivänä. Kipua ja epämukavuutta voi esiintyä hoidon jälkeen, mutta se on yleensä hallittavissa särkylääkkeillä. Koko hoidon onnistumisen kannalta on tärkeää noudattaa hammaslääkärin antamia ohjeita ja huolehtia suuhygieniasta.

Laadukas juurihoito IsoKarhun Hampaassa

IsoKarhun Hammas on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuista juurihoitoa. Käytämme ainoastaan parhaita materiaaleja ja menetelmiä, jotta voimme taata parhaan mahdollisen lopputuloksen. Meidän kokeneet hammaslääkärit ja asiantunteva henkilökunta varmistavat, että saat yksilöllistä ja huolellista hoitoa.

Jos sinulla on kysyttävää juurihoidon hinnasta tai kestosta, tai jos haluat varata ajan konsultaatioon, ota yhteyttä IsoKarhun Hammas -klinikkaan. Olemme täällä auttaaksemme sinua saavuttamaan terveen hymyn ja lievittämään hammassärkyäsi.